Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

az én kis világom...

Ilyen vagyok, ezeket éltem meg...ez van és ezért adtam fel sok-sok aprónak tűnő, bár nem is olyan picinyke álmot :P Természetesen a neveket megváltoztatta, bármilyen hasonlóság kedves olvasók ismerőseivel csupán a véletlen műve lehet... egyébként pedig: Carpe Diem! ,)

Friss topikok

Címkék

2011.12.15. 22:57 CyklonKata

3 röpke randim 2010 nyarán...lányok kemény ez a társkeresés :P

 3 röpke nyári randi

 

1.      randi:

Viszonylag gyorsan összehoztuk. A férfit Zsoltnak hivják, Visegrádon élt/él. Kimondottan vonzó, magas, izmos test, sportos öltözék és friss illat jellemzi. Kb. 2 hete beszélgethettünk msn-en. Irodai munkát végzett,  egész nap gép  előtt volt mint én,  sokat poénkodtunk és egyre jobban megismertük egymást. Sajnos nem keresett komoly kapcsolatot, mert nemrég lett vége egy 6 éves történetnek élete legnagyobb szerelmével, aki megcsalta. Ekkor már láttam, hogy ő is lelkileg problémás emberke, de egyébként nagyon szimpatikus és normális, férfias hobbikkal (horgászat, vadászat, sportok), szóval ledumáltunk  egy randit. Ekkor már olyan szinten ki voltam éhezve szexuálisan, hogy azt  elmondani nem lehet, ő nem akart komoly kapcsolatot (bár sokszor meginogott ebben a témában beszélgetéseink során),

megbeszéltük, hogy a randi nálam lesz,  este 9kor, egy nyáriasan meleg, csütörtöki estén. Munka után egyik kolléganőm szülinapját ünnepeltük egy vacsora és koktélozás keretein belül. Majd siettem haza, hogy mire ideér én  frissen, jó illatúan várjam őt. Picit késett, és 4szer is felhivott. Először, hogy mit hozhat, milyen italt ill. harapni valót. Mert mindenképp olyat szeretne, aminek örülök és amit én is szeretek. Majd dugóba került egy baleset miatt. Már eleve késéssel indult Visegrádról Budapestre, mert az ő autóját elvitte a főnöke csajozni. Saját autóval nem csajozhatott, mert úgy nagyobb a lebukás veszélye. Anyukája autóját kérte kölcsön, amiben kiégett egy gyertya útközben,  szóval az egyik benzinkútnál még egy gyertyacserét is végre hajtott. Viszontagságos utazás után,  fél  11 körül az ajtómban állt és nézett rám azzal a gyönyörü, világitóan kék szempárral. Jót dumáltunk, nevetgéltünk, néha megérintette a kezem,  végigsimitotta a lábam és vágyakozóan nézett rám. Végig mélyen a szemembe nézett, nagyon őszintének tünt. Azt hittem, hogy lesz köztünk valami, vagy egy forró éjszaka vagy esetleg kapcsolat. Feküdtünk az ágyon felöltözve és simogattuk  egymást, de még csak egy csók sem csattant el. Majd hajnali 3 körül fogta magát, és indult haza. Nem gyengén meglepett az eset, de biztam benne, hogy talán meggondolta magát és nem csak egy éjszakát akar, hanem valami többet és azt nem ildomos szexxel inditani. Uram bocsá’ abból, hogy a kapun  alig birt kimenni, mert még vagy 3szor elbúcsúzott, puszit adott és átölelt, és mindig még egy témát feldobott, valamint a végén megkérdezte, hogy másnap felhivhat-e, nekem az jött le, hogy ebből valami jó alakulhat. Soha többé nem keresett, törölt msn-ről, közösségi portálon a mai napig ismerősök vagyunk.  Ha valaki erre tudja az ésszerü magyarázatot kérem ossza meg velem. Mert én nem értem és ismét sok a miért szócskával kezdődő kérdésem.

            Eszembe jutott a tavalyi utolsó randim az esztergomi Ádám nevü fickóval, aki ott hagyott az étterem közepén. Vagy szar a csillagállás a randijaim idején vagy Esztergom-Visegrád felé van valami a levegőben,  esetleg a pilisi dombok/hegyek zavarnak be ezeknek a fiúknak? Tény, hogy arrafele érdekes energiák vannak, de pozitivan kéne hatniuk…nem megőrjiteni az embereket.

 

2.      randi

Viszonylag gyors ismerettség volt, kb. 4 nap levélváltás, semmi msn vagy skype. Egyből számcsere, mert időnk nincs meg a pasi  ritkán volt netközelben a munkája miatt. Gondoltam sebaj, jobb ez igy. Gyorsan találkozzunk, úgyis élőben dől  el minden. Aztán ne raboljuk egymás drága idejét. Semmi kedvem nem volt a randihoz, egész nap sms-ben cseszegetett, már idegesitett a dolog. Hivjon  fel 5 percre ha akar valamit, mert nekem sem időm,  sem idegzetem sms-ezgetni  egész nap. Szóban normálisan és gyorsan le lehet kommunikálni mindent. Na, mikor 3 sms-re nem válaszoltam,  eljutott neki, hogy jobb ha rám csörög. Zavart, ideges hangja volt, de kellemes. Az út mellett leparkolta az autóját és ott várt rám. Késtem fél órát ügyfél miatt, de szóltam neki, hogy ne haragudjon, sajnos ez van. Odaérek, már tudtam milyen autót keressek. Kihajol a kocsi ablakán és int, hogy üljek be. Mondom  bocs, de idegenek autójába nem ülök be, majd ezt 3szor eljátszottuk  és végre kiszáll. Alacsonyabb volt mint ahogy az adatlapján irta (ez nálam máris randi sztornó ok) és rettenetesen igénytelleeeeeen…..váááá. Sötét szinü pólóján világitottak a hajából hulló korpaszemek, mintás rövidnadrágban, szandál és zokni kombinációban pompázott. Jelzem nyár, legalább 40 fok. Kezet fogtunk,  semmi puszi vagy hasonlók. Szigorúan tartottam a méteres távolságot. Tudom, nem a ruha teszi embert, nem szabad csak ez alapján itélni, még akkor sem ha sokat elárul az illetőről. Nekidőlt az autója oldalának és elkezdtünk dumálni. Második mondatnál megkérdeztem, hogy esetleg nem ülünk-e be a kb. 10 lépésre tőlünk jobbra található sörözőbe, ill. annak teraszára. Határozatlanul pislogott, hogy hát akkor most ő itt a belvárosban fizessen a parkolásért, meg hogy merre is az a parkoló óra. (5 lépésre balra volt, még a vak is látja kategória) és, hogy inkább üljek be a kocsijába és beszélgessünk ott vagy menjünk  el valamerre. Kezdtem besokallni, már nevettem magamban, hogy istenkém  ekkora lúzert, még jó, hogy nem szántam rá több időt, ezt a keveset is kár volt. Beszélt magáról pár mondatot. Közben jobban megfigyeltem az autóját. Öregecske, lelakott járgány (ami nem baj), hátsó ülésen gyerekjáték, a rádió helyén egy lyuk volt, és oda volt lerakva egy jegygyürü, az ő gyürüs ujján pedig egy világosabb csik látszott. Tehát nős és gyereke is van. Annyi  esze sincs, hogy ezt jobban leplezze??? Áh, ez kész! Amikor sofőr létére (amit először úgy adott elő, hogy személyszállitással foglalkozik – tutira google-n találta ezt a szép kifejezést) nem tudta, hogy Zagrab messzebb van mint Bécs. Ez a téma az egyik nagy távolsági busztársaság kapcsán jött elő, akikkel én már utaztam,  ő pedig hozzájuk  adta be a jelentkezését. Ezen a ponton  mondtam, hogy:  „O.K.! Köszönöm, én akkor most mennék. Szia!”  Kicsit csalódottan mondta, hogy rendben,  akkor szia. Biztosan látta, hogy ez veszett fejsze nyele szitu. Erről a randiról többet késtem, mint amennyi ideig maga a randi tartott :P De most őszintén, az ilyeneket miért nem zárják be?!. Hogy képes a netet használni ha ennyi agya sincs? Buta, igénytelen,  alacsony és még családos is…ez a tuti kombináció :P Gratulálok neki! Egyből felhivtam Mesit, hogy elmeséljem neki, mekkora barommal hozott össze a sors. Közelben lakott, összefutottunk  egy jeges teára. Végül is viccesen és jól zárult a napom J

 

3.      randi

Eddig azt hittem, hogy én aztán már mindenféle barommal összefutottam és nagyon nem tudnak már meglepni a pasik a fétiseikkel, igénytelenségükkel, furcsaságaikkal, butaságukkal, lelki gyengeségeikkel, stb. Max. megmosolygom majd a dolgokat,  de edzett vagyok már e téren. Álltam az egyik irodánkhoz közeli étterem pénztáránál, vártam kolléganőm ebédjére és a kávémra. Már amikor beléptem megláttam, hogy az egyik  sarki asztalnál ül egy jó pasi. Alap vadászösztön :P Végig bámult engem, éreztem a tekintetét a hátamon, oldalamon. Vártam, vártam….közben dumáltam a pultos csajjal a kávékról, hogy üresen a legjobb vagy max. egy picike mézzel. Odalépett a pasi is, piros-fekete szinekbe volt öltözve, kopasz fejére nyomta a piros baseball sapkáját. Amig a számlájára várt leszóllitott, pedig fogadni mertem volna, hogy bármennyire is megnézett magának és most itt áll mellettem sosem merné kihasználni az alkalmat. Aki ilyen szinkombinációt hord az probál valamit leplezni a feketével és erősiteni az önbizalmát a pirossal…Na, de kellemesen csalódtam. Elkezdtünk csevegni, hogy ő a közelbe jár fotózni, én meg arrafele dolgozom és, hogy ő már látott ám engem múltkor is és, hogy teljesen véletlenül nem vagyok-e fent az egyik  társkereső oldalon, mert mintha onnan is ismerős lenne neki a jellegzetes arcom, hajam,  stilusom. Felnevettem, hogy jah…jellegzetes fejem van és igen pont ott vagyok fent, de már napok óta be sem tettem oda virtuális patám … Elkérte a számom, majd a társkeresőn leveleztünk kicsit, jöttek a napi msn beszélgetések is. Szóval a szokásos sztori. Kicsit fura volt valamiért, pedig nem irt semmi gyanúsat. Negyvenhez közeli, kb. velem egy magas, kopasz, szemüveges, tiszta tekintetü, kicsit mackós pasi. Jó anyagi háttérrel, érdekes szakmával (fotós), de az élet más területein is kipróbálta már magát. Amolyan túlélő fajtának tünt amint az életútjáról mesélt az első kávézós randinkon. Kellemes társaság volt, jókat beszélgettünk, bár meglepett mennyire az autója rabja. Piros kabrió. Ok, én nem értek az autókhoz és nem vagyok nagy autó rajongó sem, na meg főleg nem vagyok pasiból…Százszor elmondta, hogy milyen jó vele száguldozni, mindenki megnézi, döglenek az autó után a nők, stb. Én balga, azt hittem, hogy ezzel  a szar szöveggel akar bevágódni, pedig nem…szinte házaséletet élt a kocsijával. De ha csak ennyi „baj” lett volna vele…akkor már hónapok óta boldog párkapcsolatban élnénk J  Egyébként nagyon egyben volt a pasi: lelkileg, anyagilag, minden téren rendezettnek tünt az élete. Gyanakodtam, hogy itt valami nagy kettyó fog kiütközni, hogy ha egy ennyire normális és jó pasinak nincs senkije, ill. a neten keres párt és nem talál. Talán nős, hermafrodita vagy már nem is tudom mi jöhet még. Csajok lehurrogtak, hogy jajj már, attól, hogy az eddigiek bolondok voltak, merjek már hinni benne, hogy egy normális is adódhat és örüljek neki, hogy szépen alakulgatunk, körbeudvarol, stb. Ok, próbáltam hessegetni  a negativ gondolatokat. Jöttek sorba a jól sikerült randik. Kezdtem elhinni, hogy és végre befutott a lovagom.  Hatott a feng shui meg a sok kütyü, amiket csajoktól kaptam (szerencse pénz, sziv alakú virágocska, piros gyertya) Vagy csak simán végre eljött az ideje egy kapcsolatnak. Egyszercsak msn-en bejelenti, hogy úgy néz ki adódott egy külföldi munka, amit semmiképp sem szeretne kihagyni és meg akarja velem ezt beszélni. Találkoztunk, kiderült, hogy 2-3 hónapról lenne szó,  de tudni szeretné, hogy én mit szólok  ehhez. Nem várja el, hogy megvárjam, de örülne ha nem szakadna meg a kapcsolat. Oldjuk meg úgy, hogy nyugodtan ismerkedjek, csináljak amit akarok  amig ő külföldön van, aztán ha mindketten úgy gondoljuk akkor majd folyt.köv. amikor hazajön. Nem csattantam ki az örömtől, de hát ez van. Nem mertem mondani, hogy hajjaj megvárom meg minden,  mert annyira nem ragaszkodtam hozzá, nem voltam szerelmes és ezek szerint ő sem. Majd kiutazása előtt pár nappal megbeszéltük, hogy randi nálam (mert ő vidéken lakik és nekem nincs autóm a nagyvárosban) Estére jött, olyan pezsgőt és üditőt hozott, ami a kedvencem. Szexin és illatosan vártam, gyertyák beizzitva, halk jazz zene. Pezsgő betesz a fagyra, hogy gyorsan lehüljön. Egyből rám mozdult, szinte meg is ijedtem tőle.  Eddig még csak heves csókok csattantak az autóban,  amiből mindig marha gyorsan igyekeztem kiszállni és takartam az arcom,  amikor a városból hozott haza vagy vitt randira. Utáltam azt az autót, a feltünési viszketegséget nem birom :S De elviseltem, nem szóltam, örültem,  hogy lovagiasan mindig hoz-visz. Visszatérve az utolsó esténkre, máris tapi, vetkőztetés, simulás, szinte észre sem vettem és már nem volt rajtam semmi,  a lényegre tért. Ami nem lett volna baj, mert nem vetem  meg a szexet és kellően ki is voltam már éhezve. A pettingen keresztül és az orális szexen át semmi gond nem volt a férfiasságával,  de egy lépés múlva menthetetlenül lekonyult…mondhatni behalt teljesen. Bármit csináltam vele, nem éledt fel. Kérdően a szemébe néztem, hogy hát ez meg micsoda? Én csinálok  valamit rosszul vagy neki lett valami baja? Arrébb húzódott és zavartan elkezdte mesélni a nagy „titkát”. Miszerint ő nem képes normális aktusra, nem tudja élvezni, az erekcióról már nem is beszélve. Őt az hozza izgalomba ha a barátnőjét mással látja közösülni, vagy az is elég neki ha csak tud róla, hogy megcsalják és nem veti meg ha utólag a megcsalásról kap dokumentációt (film, fotók). Úgy éreztem magam mint akit leforráztak, először megszólalni sem tudtam. Majd elkezdtem érdeklődni, hogy ennek vajon  testi vagy lelki oka van-e. Szerinte lelki, sejthettem volna. Közben az járt a fejemben, hogy váááá tudtam, hogy kiderül valami gáz dolog, és ime itt van. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen? Már megint miért én vonzottam be ezt a fazont? Mesélte, hogy fél évig volt ilyen kapcsolata, ami jól müködött de csaj  egy idő után beleunt (nem csodálom). Felajánlotta, hogy mehetnénk  swinger klubbokba és mindig én választhatok partnert (hát, köszi bazd meg!), beszervezhetjük valamelyik  expasimat is ha nem akarok  ismeretlennel lefeküdni és, hogy az egészben az a pláne, hogy ha nézheti,  akkor nagyritkán el tud menni. Valamint minden egyes ilyen alkalom után drága ajándékokkal csábitana vissza magához engem. Lényegében az egész egy megcsalós szerepjáték lenne…Pislogtam mint hal a szatyorban. Mondtam,  hogy ebben én nem vagyok partner, ez beteg dolog és inkább költse a pénzét pszichológusra, ne swinger klubbokra. Úgy nézett rám mintha én lennék  a hülye, hogy ilyeneket merek mondani, Összeszedte a cuccát, hazament. Töröltem és le is tiltottam msn-ről és  közösségi portálról is. Ez az überbeteg kategória. Randi után még egy kicsit csak ültem, néztem magam elé és arra gondoltam, hogy mindig van aki übereli az eddigieket. Ha ennél van még betegebb akkor le a kalappal,  az egész országot karanténba kell zárni, mert komoly veszélyt jelentenek a világra az ilyen fazonok. Gumiszobát mindenkinek!

            Amikor elmeséltem a sztorit az összes barátnőm visitva nevetett, hogy ilyen már nincs is. Nagyon bolond emberke és, hogy csak én lehetek az aki a felső polcról válogat a hülyék közül. J  Na, ja…tehetségem van a legdrágább cipőt és a legőrültebb pasik kiválasztásában. Mindenki valamiben tehetséges, úgy tünik nekem ez a végzetem :P

            Azóta is ha eszembe jut, elkap a nevetés…annyira szörnyü a szitu, hogy már vicces. 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cyklonkata.blog.hu/api/trackback/id/tr843467304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktat 2011.12.16. 14:03:32

Pilis környéki egyik másik férfi ismerőseim viselkedésével kapcsolatban számomra is sok kérdés, és miért maradt megválaszoltalanul ... szal igen. A többihez meg no comment, és is sikítva olvastam ...

P. Cirifischio S. 2011.12.18. 16:09:38

1 történet: simán hülye
2 történet: Samponváltás
3 történet: Hála istennek nem áll fel neki. Előbb utóbb így kipusztul a beteg állatja...
süti beállítások módosítása