Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

az én kis világom...

Ilyen vagyok, ezeket éltem meg...ez van és ezért adtam fel sok-sok aprónak tűnő, bár nem is olyan picinyke álmot :P Természetesen a neveket megváltoztatta, bármilyen hasonlóság kedves olvasók ismerőseivel csupán a véletlen műve lehet... egyébként pedig: Carpe Diem! ,)

Friss topikok

Címkék

2011.12.18. 12:29 CyklonKata

András az érett férfi :P

 András az „érett férfi”

 

Már rég nem vettem komolyan semmit, amikor egyszer csak kaptam egy értelmes levelet. Ritkaság számba megy ám a hibák nélküli összetett mondatokból álló levél manapság. Ráadásul csinos fiatalember tollából született….wow. Levél elolvas, rutinból fotók megnéz, a magamról rovat elolvas. Eddig minden ok. Átfutom  az egyéb szokásos infokat is (zene, filmek, hobbik, stb.) majd megakadt a szemem a korán, 25 éves (én ekkor 28)….ááááá.

Na, de értelmes fazonnak tünik, válaszolok neki, hátha normálisabb az átlagnál. Tapasztalataim alapján a mai harmincasok  eléggé le vannak már harcolva lelkileg, a huszasok még nem annyira…Nagyon magabiztosnak tünt, gondoltam végre valaki tudja, hogy mit akar és merre halad. 2-3 napos levélváltások  és msn beszélgetések után találkoztunk. Épp egy nagyobb rendezvény volt a városban, fél körút lezárva, rossz idő, esik, élni sincs kedvem, nem, hogy randizni. Na, de elindulok, mindig az a buli lesz a legjobb amit a hátam közepére sem kivánok alapon. Mindketten picit késtünk a forgalom miatt. Semmi gáz, nevetünk rajta, hogy jobb napra és jobb helyszinre nem is szervezhettük volna az első találkánkat J Távolban meglátom, fúúúú de magas (de jó), sportos normális öltözet, van sármja – ez már fél siker. Egyébként Andrásnak hivják és van egy macskája. Ha én  egy vonalon elindulok…. J

 A tömegen átvágva eljutottunk  egy hangulatos, felkapott kávézó/koktélbárhoz. Jó választás volt. Egy finom kávé mellett jót beszélgettünk. Végig a szemembe nézett, öntudatos volt és tetszettek a vicces sztorijai. Alig jutottam szóhoz mellette és elnyomva éreztem magam. Fura, ilyen még sosem volt, mindig én vezettem a kommunikációt, nekem voltak jobb sztorijaim, érdekesebb életem és nyeregben érezhettem magam. Most meg…áááh.

A fagyi visszanyal szituban éreztem magam. J Nevettem magamban a helyzeten. Pár közös dolgot véltem felfedezni a életünkben.  Kicsit nagy volt az arca és orrba-szájba fényezte magát, de mindezt betudtam a korának és, hogy nagyon be akar vágódni. Röpke 2 óra elteltével mennem kellett, mert csajos mozizásra voltam hivatalos. Gálánsan fizetett (manapság már ez is ritka a pesti férfiak körében). Félútig elkisért, semmitmondóan váltunk el. Őszintén szólva nem tudtam  eldönteni, hogy felkeltettem-e az érdeklődését…ilyen sem volt még. Majd este jött az sms, hogy szimpatikusnak talált és szeretne még látni, valamint kedvesen érdeklődött, hogy  milyen volt a film. Kedvesen válaszoltam, majd pár nap múlva ismét találkoztunk munka után ugyanazon a helyen. Aznap is volt egy városi rendezvény, már nagyon  nevettünk, hogy ez nem lehet igaz J  18:30 – 00:30 tartott a randi, jelzem hétköznap. Igyekeztem még az áltagosnál is (elegánsan-visszafogottan) szexibben felöltözni. Bejött neki, de nem csak én jöttem be neki aznap este. Zavart, hogy minden arra járó nőt megbámul. Ok, tudom én, hogy minden pasi meglesi a jó nőket. De legalább diszkréten csinálja ha már randin van, hisz én is képes vagyok finoman végigfuttatni a tekintetem a közelben sétáló/ücsörgő himeken. Amikor már meguntam, beszóltam neki, hogy talán ideje lenni kérni még egy szalvétát a pincértől, mert már elcsöppent a nyála. Picit meghökkent, de egyből megmagyarázta, hogy ez normális dolog és ami szép azt meg kell nézni, nem szabad megfosztani  magunkat a látványtól. Mosolyogtam egyet és magamban azt gondoltam, hogy „Húúú, bameg, de bunkó vagy és szemtelenséggel tudod fokozni is!” Közben csak beszélt és beszélt és beszélt, mintha sosem akarná abbahagyni. Néha szóhoz jutottam,  de nem különösebben érdekelte a mondandóm. Már nem csak a szemembe nézett, aztán gyorsan témát váltott és ismét elkezdett sztorizni. Amikor ecsetelte, hogy neki milyen sok nője volt és mekkora ász az ágyban, már majdnem kibuggyant belőlem  a röhögés, de visszafogtam magam. Sorolta, hogy micsoda családja van, mindenki mennyire okos és ügyes és jó pozicióban dolgoznak, közben saját magáról semmi  hasonlót nem tudott elmondani. Lehet, hogy velem van a baj, de engem maga az ember érdekel és az ő céljai, életútja, nem a bácsikák, nénikék, testvérek sikerei. Rosszul esett, hogy konkrétan leszarja, hogy esetleg én is mondanék valamit, és nem képes kúltúráltan végig hallgatni  egy történetemet sem, mindig belevág. Azt hiszem akkor született meg bennem a végső NEM, amikor sokadszorra is felhozta a negyvenes nőjét. Ezzel az öreglánnyal gyakran találkozik, mindig elmennek valahová vacsorázni, iszogatni, általában a nő fizet, mert jól menő üzletasszony. Sofőr fuvarozza haza őket. Legutóbb múlt pénteken randiztak,  amikor már javában velem irogatott és a nő elkezdte leszopni őt az autóban, amig a sofőr pakolászott. Valamint múltkor egy szórakozóhely wc-jében szexeltek és hasonló szaftos kis történetekkel szórakoztatott. Nem tudtam  eldönteni, hogy ennyire hülye szegénykém vagy ezzel próbálja eladni magát nekem és felnőttebnek tünni. Mindegy is, lényegében mindkettő nagyon gáz. Már az is eszembe jutott, hogy lehet, hogy ez a nő fizet neki a randikért…mai világban nem lepődnék meg. Kérdeztem tőle, hogy miért meséli ezt  el nekem. Válasza: őszinteségre kell épiteni. Na, jah…bár én jobban dijaznám ha ezzel a nővel nem találkozgatna amig velem randizik, valamiért számomra ez értékelhetőbb gesztus lenne. Nagyot kortyoltam a koktélomba és gyorsan rendeltem még egyet, amikor áradozott egy mellettünk elsétáló bögyös nő kapcsán a régi barátnőkről, egy éjszakás kalandokról…hogy ezeknek a csajoknak micsoda óriási cicijeik voltak és méretes domborulataik fenék tájon is. Vááááá…ezt már nem kellett volna! Ennyire nem lehet tapintatlan vagy inkább tahóóó!!! És mégis… Ilyeneket mond egy magamfajta kis mellü, alkatomhoz képest kis seggü nőnek második randin. Na, meg úgy általában sem mond ilyet senkinek egy normális felnőtt ember. Eszem, faszom megáll!

Fizetett, majd távoztunk. Villamossal még pár mégálló erejéig együtt utaztunk, aztán elváltak útjaink. Másnap egyből jelentkezett msn-en, folyamatosan a saját kis dolgaival volt elfoglalva, hogy épp lakást keres és lakótársakat, épp kaját rendel vagy milyen zenét hallgat. Eszébe sem jutott rákérdezni, hogy velem mi van, mi a programom, stb. Én meg nem mondtam, mert már nagyon nem érdekelt. Biztos valami beteges ismerkedési perverziómból fakadóan nem küldtem el őt a halál faszára. Majd egyik nap összevitatkoztunk zenei témákon. Mai alternativ, magyar zenekarok dalszövegeit nem érti, általában nem is érdekli a számok mondani valója, valamint siralmasan gyenge a zenei tudása. Ami nem baj, mert mindenkinek más a szép és a jó. De az istenért! Ne okoskodjon bele olyanba, amiről fogalma sincs és ne mondjon véleményt olyan zenekarokról és zenei  stilusokról amit nem is ismer. Mérgében kilépett msnről, vagy csak letiltott. Mindegy!  Majd hétfőn dolgoztam, munka közben rám irt és csupa nagy betüvel irva válaszoltam neki, mert a munkám során ilyen betüket kell használnom. Ezt már megbeszéltük régebben. Erre besértődött, hogy ne üvöltözzek vele (chaten a nagy betű = kiabálás) és papolt a chates etikettről. Csipkelődve beszóltam neki, hogy ne okoskodjon, nem áll jól neki. Ennél durvábban is csipkelődtünk már és sosem sértődött be egyikünk sem. Na, most mégis kivertem nála a biztositékot. Besértődött. Mióta ismerem nem birja a kritikát, akkora egóra játszik, hogy az már fáj. Leosztott, hogy bunkó paraszt vagyok és nem vagyok azon a szinten, hogy ilyen hangot engedjek meg magamnak vele szemben. Ezzel a lendülettel le is tiltott.

Ilyen volna egy érett férfi? Mert elejétől kezdve azt bizonygatta, hogy korához képest ő mennyire érett és komoly. A jó családi háttér nem volt megfelelő alap, hogy megtanuljon társaságban viselkedni? Vajon mitől ekkora az arca vagy csak a felszin ilyen és az egójával próbálja leplezni a gyengécske, szánalmas belsőt?

Számomra most már csak egy fejezet a könyvemben ill. egy gázos randi. Basszus, hogy őt miért vonzottam be? Nincsenek véletlenek, ez a tapasztalat is kellett nekem.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cyklonkata.blog.hu/api/trackback/id/tr183472797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P. Cirifischio S. 2011.12.18. 16:51:14

Aki randin nem veled türüdik hanem más csajokat stílel azt küéd el hidegebb vagy melegebb tájakra...

CyklonKata 2011.12.19. 00:13:57

@P. Cirifischio S.:
kössz! És látod mégis ilyenek ezek...vááá
süti beállítások módosítása