Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

az én kis világom...

Ilyen vagyok, ezeket éltem meg...ez van és ezért adtam fel sok-sok aprónak tűnő, bár nem is olyan picinyke álmot :P Természetesen a neveket megváltoztatta, bármilyen hasonlóság kedves olvasók ismerőseivel csupán a véletlen műve lehet... egyébként pedig: Carpe Diem! ,)

Friss topikok

Címkék

2012.02.21. 18:38 CyklonKata

első fapados élmény folyt. köv.

 A gép maga nem különbözik a többi általam ismert géptől, alig férek el az ülésen a 181 cm-vel. Semmi újság, semmi szórólap sehol,  ez viszont fura. A színkombináció és dizájn nem tetszik. Rideg és ízléstelen (szerintem). Sötétkék, brutál sárgával kombinálva nem az én színvilágom, na. Stewardessek beállnak a sorok közé és elmutogatják a menekülési tervet és tudnivalókat. Ezen elkap a nevetés, hogy ilyen még van. Hosszú évek óta nem láttam ilyet, menetrend szerinti gépeken kis monitorokon nyomják le ezt  a demot több nyelven. De ez a legkevesebb amúgy, csak számomra vicces. Közben lesek ki  az  ablakon, hogy nagy pelyhekben hull a hó és már a reptér épületét sem látni tisztán, távolban látszik ahogy kavarja a szél a havat. Brrr...még belegondolni is rossz micsoda turbulenciának nézünk elébe. Egyáltalán felszállunk-e? Bár, a nagy orosz télben is repkednek a cessnák,  akkor egy boeingnek a magyar tél meg sem kottyanhat. Picit várunk, majd gurulunk  a kifutópálya felé, egyre durvábban havazik és már késésben vagyunk. Durva, hogy a a stewardessek nem bírnak kinyögni két értelmes mondatot semmilyen nyelven sem. Mellettem ülő ismeretlen 40es pasival megvitatjuk, hogy átvesszük a kis mikrofont a hölgytől és emlékezetből jobban előadjuk az általános szöveget, mert ez így siralmas. :) Kiosztják az árlistákat is, amiről megtudom, hogy kb. eur 2,50-ért igatok kávét, és röpke 10eur ellenében komplett megreggelizhetek. Köszönöm nem kérek semmit! De jobb is, mert mint kiderül semmi meleg étel, ill. ital nincs a gépen, mert még nincsenek megegyezve/leszerződve a budapesti földi kiszolgálással, ergo nem töltik a gépüket a budapesti reptéren. Vacogó fogakkal konstatálom, hogy csoda, hogy engedték őket le és felszállni...vááhháá. Simán felszállunk, bekanyarodunk a légi folyosóra és juheej repülök Barcelóna felé, végre, végre, végre :) Amint elérjük a repülési magasságot megkérem a pasit, hogy mivel ő ül kívül dobja már le a kabátomat a tárolóból legyen olyan kedves, mert idefagyok. A sok bárányfelhő látványától bealszom. Leszállás előtt kb. fél órával ébredek a kapitány hangjára. Megnézem a felhők közül felbukkanó gyönyörű hegyvonulatokat, imádtam ezt a látványt. Majd teszünk pár tiszteletkört a város felett, gyanítom  leszállási engedély gondjaink lehetnek :))) Fujj, de rossz vagyok :P

Mire kiérek a csomagfelvételhez már vár a kis bőröndkém. Pillázok ezerrel, hogy ezt hogy csinálták ilyen gyorsan? Mit adnak itt enni/inni a dolgozóknak? :)

Meleg szellő fújdogál, kicsit borongós az ég, irány a város és a hostel, ami remélem tényleg le van foglalva...

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cyklonkata.blog.hu/api/trackback/id/tr464159848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OrsiWOW 2012.02.22. 10:28:30

Nos ... hát ... sajnálattal kell konstatálnom, hogy a szállásfoglaló kolléganőd képességeiben nem bízol annyira, hogy elhidd, hogy lefoglalta a szállásod, és egy blog keretében is hangot adsz a kételyednek :D
süti beállítások módosítása