Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

az én kis világom...

Ilyen vagyok, ezeket éltem meg...ez van és ezért adtam fel sok-sok aprónak tűnő, bár nem is olyan picinyke álmot :P Természetesen a neveket megváltoztatta, bármilyen hasonlóság kedves olvasók ismerőseivel csupán a véletlen műve lehet... egyébként pedig: Carpe Diem! ,)

Friss topikok

Címkék

2012.08.13. 01:24 CyklonKata

Cseresznye sztori befejező epizód

Közben végre külsőleg összekaptam magam, jobb  az alakom mint valaha, nővéremmel részt vettünk egy csajos, szépség hétvégén. Amint rittyentettek nekem egy modern, feltünő frizurát (mert eddig nem tüntem ám ki a tömegből, áh dehogy) és egy jó sminket. Azóta is igy hordom a fejem, fiatalit rajtam pár évet…oh, yeah! Egészségi állapotom szuper, nem görcsölök, nincs hányinger, női dolgok is rendben, szivem sem kalimpál már össze-vissza.

Kapom a bókokat jobbról-balról mindkét nem képviselőitől. Van két 50 körüli barátosném, és ha tőlük kapok (érett , sokat megélt, okos nőktől) bókot, akkor az 100szorosan jól  esik. Egyikük múltkor megjegyezte, hogy végre visszatért Kata a Diva, aki nem belép egy terembe, hanem megjelenik és minden tekintetet vonz. A másik pedig megjegyezte, hogy ismét vonulok (mert egy igazi nő nem csupán jár, hanem büszkén vonul). És tényleg,  és örülök, hogy itt tartok ennyi kinlódás után. Anyukámnak is feltünt, hogy rendbe jöttem, boldog ettől nagyon, mert szegényt (hogy megkiméljem) a legtöbb történésből kihagytam és aggódott értem.

Pasik ismét forogtam utánam az utcán. Egyik kedves barátom mondta egy esti bulira érkezve, hogy „ééésss végre megérkezett Cyklonunk, és felkavar mindent akár a forgószél!” Mindenki nagyon nevetett, majd ez a srác a fülembe súgta, hogy „örülök, hogy visszatértél közénk, hiányoztál már nagyon!”

Baráti társasággal rendszeresen kitomboltuk magunkat koncerteken, lementünk Balatonra partyzni. Végre itt a nyáááár!

Természetesen Andrásnak is feltüntek a változások (pont neki ne tünt volna fel).  Elkezdett piszkálni. Fejébe vette, hogy tutira új pasim van és azért a változás és nem birt ebbe belenyugodni. Én meg ráhagytam, hogy gondoljon amit akar. Tervezgetett mindenféle közös bizniszt, én meg elhitettem vele, hogy partner vagyok ebben (ez a minimum amit megérdemel, hogy átvágom kicsit).

Annyira elfoglalt saját magam összekaparása, hogy el is felejtettem, hogy anno a kislánynak be akartam számolni mindenről, ezzel téve keresztve ennek a vadbaromnak. Megtaláltam az elkészitett levelet (szotri nagyjából leirva, közös fotóink csatolva, még a szex közben készültekből is pár szaftosabb, had fájjon  neki).Most már nem is érdekelt, hogy átküldtem neki.

Átgondoltam, és mivel szegényke amúgy is lelki beteg, ha megkapná  ezt a kis „szeretcsmagot” tőlem, összeroppanna. Nem kell tudnia minden piszkos részletet, egyszer Cserkó úgyis lebukik vagy a kislány megunja a hülyitést és tovább lép (évek lesznek ezek, mert egyszerü lélek és ez a barom jól hazudik) Mindenképp Cserkó visszakapja majd a sorstól. No, de kaphatná már, mert addig nekem ez az egész fájni fog, amig nem látom őt szenvedni!

 Valamint ha tőlem megkapná ömlesztve az infot és rájönne, hogy míg ő a forgatásokon flangáló statiszta kislányok miatt aggódott, Cserkónak fix barátnője volt, még a végén a Dunának menne bánatában és akkor én lennék a hibás ( a rossz hir hozója), pedig valójában Cserkó itt a hunyó.   Kell nekem ez a cirkusz? Hát nem! Szenvedjenek egymással, ő bajuk, megérdemlik egymást!

Női mivoltomat egy régi barátom rakta rendbe, Feri. Születésünk óta ismerjük egymást, de ő kb. 3 évvel fiatalabb nálam. Évikig (tán 10 év is volt az)semmit sem tudtam róla, majd facebook ismerősök lettünk és akkor pislogtam nagyot, hogy: wow, micsoda férfi lett belőle! Olvasgattam a bejegyzéseit, amikből kitünt, hogy IQ és EQ is nagyon rendben van nála. Néha privát chateltünk kicsit, vagy egymás üzenőfalán rockzene idézetekkel válaszolgattunk egymásnak. Volt köztünk  egy fura, de nagyon kellemes harmónia. Ferivel akkor kezdtünk  el kommunikálni, amikor a legrosszabb Cseresznye korszakomban voltam. Ez sem véletlen. Egy társasággal voltunk partyzni egy késő nyári estén és az autó hátsó ülésén egymásra pillantva vad csókolózásba kezdtünk. Ezek után párszor szexeltünk, mindig nagyon jóóó volt. Ő volt az egyetlen, akivel képes voltam bármilyen közelebbi vagy intim kapcsolatot teremteni Cseresznye mellett ill. után Nem elhanyagolható tényező, hogy Feri csinos, magas és sármos, ráadásul fiatalabb nálam és önbizalom növelően hatott, hogy udvarolt kicsit és kívánt és szeretett. 

 Talán azért ő volt az egyetlen, mert  nagy a lelki harmóniánk vagy mert ő nem szexelt vagy dugott velem,  hanem szerelmeskedett. Érzelmesen, finom, a végén összebújva, beszélgetve. Feri mutatta meg nekem, hogy aki  szeret az igy viselkedik, Cseresznye sosem volt ilyen, fele ennyire sem. Sokat köszönhetek Ferimnek a nagy „megvilágosodásomban”. 

 

Cserkó nem adta fel! Ismét újabb üzleti tervekkel állt elő és igérgette, hogy ügyfeleket hoz nekem. Már csak legyintettem magamban egyet, de felé azt kommunikáltam, hogy hiszek a bizniszünkben. Vártam, hogy adja már meg a tartozását, mert már rajtam is keresik a pénzt és kezd szorulni a hurok. Állandóan pushingoltam e miatt. Természetesen személyes sértésnek vette. Majd egyszer csak benyögte, hogy miért nem akkor kértem, amikor volt pénze. Érdekes módon akkor akarom rajta behajtani amikor tudom, hogy neki sincs. Oh, édes faszom…sosem volt pénzeeee! Ne most játsza a mártirt, mert megőrülök! Amúgy meg ha volt neki valaha is, akkor miért nem rendezte a dolgokat azonnal! Hisz, ezt igérte…de mondhattam én bármit, csak a magáét hajtotta (tipikus és szokásos tőle).

Különös érzéke volt akkor hisztizni, amikor épp randin voltam, vagy Feri karjaiban, esetleg bulizni a barátaimmal. Lehet, hogy ő is ugyanúgy érzi ezeket a dolgokat mint én  a kislány jövetelét? Simán lehet…

Randizgattam én már egy ideje, se semmi érdemleges kapcsolat nem alakult (sajnos). Senkihez nem tudtam vonzódni igazán és zavart, hogy ő mindig pont randikor irt rám talkon, viberen és ha netán kikapcsoltam a netet a mobilomon, akkor sms-ben vagy felhivott és addig csöngetett amig fel nem vettem. Normális, hogy kérdőre vont, hogy kivel vagyok és merre s miért nem válaszolok neki és hogy képzelem, hogy nem foglalkozom az ő lelki gondjaival. Kedvenc hisztije: „ ezek szerint mi nem is vagyunk  barátok” Komolyan, ezt nekem mondja? Tényleg?

Na, álljon meg a menet! Hogy jön ehhez? Én hányszor akartam vele lenni, vagy csak beszélni vele hétvégente, amikor a libával volt és le se szarta mit érzek épp??? Az úgy rendben van? Nekem kötelességem a rendelkezésére állni amikor őfelsége épp úgy gondolja? Ráadásul mindig pont akkor amikor más férfi van a közelemben. Váááhháááháááá…

Barátnőimmel megbeszéltem a dolgot és arra a megállapitásra jutottunk, hogy megőrült, rögeszméjévé váltam és amúgy is skizofrén…

A kertiöves helyen dolgoztak állandóan, de folyamatosan küldöztük egymásnak a macskák fotóit viberen, megdumáltuk  az aktuális X-akták részt (mert ha nem összebújva néztük éjféltájt, akkor külön, de megdumáltuk az eseményeket) . Éjjel volt időnk egymásra. Nekem már kevésbé volt kedvem hozzá és sokszor csesztem már válaszolgatni.

Olvastam egy jó könyvet egy vidéki nő budapesti társkeresési mizériájáról. Frappánsan és cinikusan irodott. Legjobb barátnőm ajánlotta nekem (ez sem véletlen) és nagyon nekem való könyv, mert valami hasonló irományon dolgozom én is. Azon a napon amikor ezt a könyvet befejeztem megőrült a facebookom. Be akartam jelölni egy szórakozóhely szimpi pultosfiúját, erre elnyomhattam valamit, mert a mobilos facebookom elkezdte bejelölgetni az összes embert, akinek email cime és /vagy mobilszáma valaha is benne volt a mobilomban és ezen adatok valamelyike fellelhető facebookon. Minden netes barom ismerősöm lett (mert visszaigazoltak), akikkel valaha randiztam, valamint ügyfelek, rég törölt (okkal) tagok ismerőseimmé váltak. Nem győztem törölgetni és tiltani őket. Majd gyártottam egy üdvözlő üzenetet, ami jó flegmára sikerült, mert már az 50. embernél  eléggé kiakadtam:

„Szia,

 

szar az FB, 

boldog-boldogtalant bejelölt  (nem én  voltam).

Ha nem vagyunk ismerősök neked is jobb ha te törölsz engem előbb, ha nem majd töröllek én.

Pá Kata“

 

 

Ebbe a jelölgetős körbe sikeresen beleesett Miss Savanyka Liba kisasszony is. Ajvé...

Amint megláttam, hogy visszajelölt, gyorsan körbelestem a profilját. Szinte semmi változás nem volt rajta. Kb. 10-15 percig voltunk ismerősök, majd törölt. Ez az idő pont elég volt arra, hogy ő is körülnézzen az alapadataim, ismerősim között. Fotóimat átnézni lehetetlen feladat, mert őrült mennyiség van fent. Az automatikus üzenetemet személyes üzenetnek vette, mert ennyire egyszerü szegény. Fontoskodva (mert hát ő kurva fontos személy) irt nekem:

 

Liba:

Szia,hidd el telefonrol nezve meg szarabb:-) Bocs van egy szinten Katalin Nagy nevű volt csop tarsam,es a nevet latva azt hittem ő vagy,kesobb persze a kepet latva rájöttem a tevedesre.

 

Én:

Szia,ok,Andras orulni fog,hogy meg veletlenul sem lettunk ismerosok ű

 

Liba:

Ne aggódj, a legelvetemültebb ismerőseiről is sokat mesél:)

 

Én:

helyes,ugyesen betanitott teged. Sosem volt hulye:) Kivanom,hogy sose kelljen osszetornod az igazsag sulya alatt...

 

Liba:

Nem vagyok kutya, hogy tanítani kellene. Az, hogy nektek milyen üzleti dolgotok van, ahhoz nekem semmi közöm, majd ti megoldjátok...

 

Én:

pont ez a "kutya" sztori lenyege
oh,ha csak uzlet lenne...de igazad van,neked ehhez semmi kozod.Abszolut kettonk dolga... Sajnalom,hogy a facebook anomaliaban osszeakadtal velem! Pa

 

Kioktató stilusával kiverte nálam a biztositékot, ezért válaszolgattam ilyen „kedvesen“

Pont engem oktat ki  ez a liba és pont most? Ennek is van ám érzéke az időzitéshez...

„Hidd el, ne aggódj, elvetemült ismerős“  MI van? Wtf?

Megválaszoltam neki ahogy jónak láttam és azt hiszem ennél lekezelőbb már nem is lehettem volna.

Álmomban nem gondoltam volna, hogy ő ennyiből összerakja a történetet, ill. Annak egy halovány részét is. Hisz be van etetve rendesen, Cserkó istenségnek minden elhisz és amúgy is meg van neki mondva, hogy ne nézegesse a facebookot (Cserkó maga mondta, hogy leszoktatta a kislányt az fb-ről).

Állitólag magától kisakkozta az igazságot és kiverte a cirkuszt Cserkónál, majd tudatta vele, hogy ő többé Maglódra nem jön, vigye le neki Cserkó az itt maradt cuccait azonnal.

Ez 2 ponton bukik: Cserkónak nulla forintja van és mersze is kb. ugyanannyi mint pénze, ergo nem fog ő oda menni.

Most kivár, amig a kislány megnyugszik, biztos vagyok benne, hogy mentegeti magát és próbálja a lányra háritani a dolgokat, ahogy anno rám is. Kislánynál tutira jobban beválik a taktika...

Kb. Annyit gondoltam, hogy kislány úgyis jön hétvégén, max. lesz egy kis durci és kész. 

Amúgy meg pont leszarom ám.

Cserkó kiakadva annyit irt talkon: „ ezt most nagyon  elbasztad“. Na, mondom...akkor már hiszti van. De 2 sorban megnyugtattam, hogy évekig idomitotta a kislányt, most is meg fogja oldani és egy cinikus mosoly jelecske a végére (mert ez jár neki).

A new biznisz, a pénz megadása és a kislány sztori miatt akart velem beszélni péntek du. (2012. aug. 10.) De nem tudott felhivni, mert kb. egy hete kikapcsolták a mobilját (nem fizette) és wifiről mókuskodik a mobilján. Gondoltam OK, felhivom, mert ha viberen hiv nem csörög ki és megint én leszek a rossz, hogy nem veszem fel, amúgy is a pénz dolgot rendeznünk kell!

Hivtak 2 szer, dobtam neki sms-t, másnap ismét, talkról eltünt. Na, mondom, lehet, hogy elment Arnótra? Meglepne...

Vagy nagy depijében épp halálra próbálja inni magát.

Na, felhivtam a legjobb barátot és üyelttársat,  Csabit. Szegényt mindig akkor hivom ha gáz van. Szolni akartam neki, hogy ha ott van a közelében Cserkó, akkor azonnal adja a telefonhoz vagy please szóljon neki, hogy kommunikáljon velem, mert ebből baj lesz. Konkrétan a verőlegények küldését fontolgattam épp.

Csabival való beszélgetés során rájöttünk, hogy Cserkó körbe hazudik mindekinek, még neki is. Szürnyüüü és szánalom az egész!

Meglepődött, hogy mi milyen kapcsolatban vagyunk még mindig, mert felé azt prezentálta Cseresznye, hogy már rég csak üzlet.

Neki sem vette fel Cserkó a telefont, majd viberen viszzairt és jött msn-re beszélgetni. Mai napig nem értem, hogy miért nem hivhattam őt fel akkor...szóban egyszerübb lett volna. Na, mindegy, ebben már értelmet rég nem kellett volna keresnem.

Msn-en beközölte, hogy nagyon elbasztam mindent. Mert, hogy pont péntekre (csütörtök este leveleztünk  a libával) dumálta le a találkát az új, igértes ügyféllel (kamu, ha igy lett volna csüt. Napközben jelentkezett volna)és mérgében végre elárulta, hogy miért akart nekem ügyfelet szerezni.

Én balga, azt hittem, hogy valahol a lelke mélyén tudomásul veszi mit tett velem és ha már máshogy nem tud, akkor legalább üzleti téren megpróbál kompenzálni. De neeem. Ő úgy képzelte el, hogy ha rábólint az ügyfél a szerződésre, akkor ő előleget kér tőlük, amiből megadja nekem a tartozását és másfelé is redez ezt-azt. Majd ha rendelnek tőlünk szolgáltatást, akkor majd megadja az én cégmnek az összeget. Végül  is a saját pénzemből fizetett volna ki és ahogy ismerem később sem tudta volna foltozni az igy keletkezett lyukat.Hála az égnek, hogy semmi közös bizniszbe nem mentem bele!

Még pénteken du. Beleszaladtam egy idősebb cigányasszonyba az utcán,  aki egy pillantás alatt sok mindent elmondott:

 

Amikor nem akartam neki megállni, utánam kiáltott, hogy:

"Állt meg szépséges lány! "

persze tiltakoztam, hogy jajj neee, én ebben nem hiszek, hagyjon  engem menni  a dolgomra, van nekem elég bajom.

Majd utánam kiáltott, mert nem ért utol, hogy: " Állj meg Katarína!"  Megfagyott bennem még a vér is és megálltam...

A szemembe nézett majdnem lehidaltam...zöld szemei és pupillái akár a macskáé... :S megijedtem

Honnan tudja a hivatalos nevem? Na, meg azok a szemek....vááá

 

Elkezdte mondani, hogy:

Elnézést, hogy letegezett, én egy kedves nő vagyok, jó lelkű nagy szívvel,  megtört lélekkel, de bennem van a rossz is. Sosem ártanék senkinek, de most mégis bosszút forralok. Pénzügyi gondjaim is vannak épp, de majd megoldódik ne féljek.

2 éve rossz az életem, azóta a pénztelenség és a lelki gyötrelmek.

Minden ujjamra jutna férfi, de nekem nem kellenek. Csak egyet szeretek, aki nem érdemli meg, csak fájdalmat okoz. " NE GONDOLJ TÖBBÉ ANDRÁSRA, FELEJTS EL!!!"

( honnan  tudja, hogy András és, hogy 2 éve ismerem???? ezen a ponton már csak bámultam és zsibbadt a lábam)

És, hogy van egy László nevű férfi, aki bár a szememben kedves, hátba döf és tőle tartani kell, mert épp rosszat akar nekem (ekkor elgondolkodtam, hogy lehet Lacó az unokatesóm az, mert régen is sok konfliktusunk volt, lehet, hogy ismét megőrül. Ikrek jegyű, sosem tudhatom nála.) Erre megszólal a néni, hogy "NEM ROKON" csak ismerős, barát. (Honnan látja a gondolataimat?)

Megkérdeztem tőle, hogy honnan látja...erre a válasza, hogy "jósnő vagyok Csíkszeredáról és a szemedből, mert az a lélek tükre" 

Na, ok, mondom akkor én  megyek.  Köszönöm szépen, viszlát!

Marasztalt és kitépett pár szál hajamat, megköpködte és megáldott. És, 2 napon belül  történik valami, 3 hónapon belül minden jóra fordul, külföldi utazást is látott a közeljövőben. (ez az út simán lehet csak a szakmám miatt is,  vagy hogy hazautazom Anyuhoz külföldre) 

Adtam neki pár forintot (bár nem kérte), alig volt nálam,  tán 300-400ft volt apróban. Eltette, megköszönte.

És mondta, hogy jár majd még erre és majd mondjam el mi történt, mert ő már tudja, de tőlem  akarja hallani...

 

 

 

És lám,  eddig bejött. 2 napon belül nagyot változtak a dolgok.

Végre megláttam Cserkó igazi arcát, ezzel végleg betelt a pohár, még mindig hazudik mint a vizfolyás és hülyének néz.

Ezennel vége! Ez volt az utolsó csepp! Úgy tünik, megunta az univerzum a kinlódásom és igy rendezte el a dolgokat.

Sikerült egy pillanat alatt váltanom. Megkönnyebültem, hogy nem lett biznisz, és kimondottan örülök, hogy gyereket sem szültem tőle.

Nagyon fog hiányozni a jelenléte, a beszélgetéseink, a vele való szex. De már nem bánom. Úgy éreztem, hogy ő volt nekem az igazi, a lelki társ és, hogy soha senkivel nem lesz már ekkora harmónia. Ha ekkora a pár kellemes óra ára és igy tönkre vág,  akkor inkább ne is legyen.

Csomó dologról nem lesz kivel beszélnem, mert csak vele tudtam. De vannak már témák,  amikről a barátaimmal lehet. Mert nekem vannak barátaim, neki nincsenek.

Nem becsülte meg sem a barátságom, sem a gondolkodásom, sem a szerelmem. Sőt, kihasználta és eldobta és magasról leszarva átgyalogolt rajtam...

Jah, és most msn-en megfenyegetett, hogy bosszút áll, mert tutira direkt árultam el a libának a dolgokat és hogy barátból ellenséggé váltam egy pillanat alatt.

Eszem faszom megáll!!!! Még van bőr a képén...

 

Ha ő nem hitette volna el a libával, hogy  én egy őrült vagyok, aki csak üzletre jó és nem 3 másik néven emlegetett volna otthon előtte ( nem lehetett felfedni, hogy minden szál hoyyám vezet), akkor a kislány sem úgy szól be nekem. Ha valaha lett volna benne egy kis jó érzés, akkor nem hülyitett volna kettőnket egyszerre. De most én lettem számára a publik enemy, csak mert körbeért a hazugsága. Ő generálta a problémát, mindenkinek ő okozta a bajt!

Magamat nagyon sajnáltam, de én elértem a továbblépési szintet. Cserkót nem sajnálom! Egye meg amit főzött! Kislányt sajnálom, mert bár számomra ő egy IQ és EQ gyenge libuska. Nem tehet arról, hogy ilyen. Ő is át lett vágva és kihasynálva, nem kicsit. Hármunk közül ő sérülget leginkább. Valamint anyagilag is ő szivta meg legjobban.

De neki  is jobb, hogy végre kiderült és bár most biztosan szenved, egyszer tán túl lesz rajta.

Sorstársak vagyunk és erősen sérültünk mindketten. Ami látszani fog rajtunk egy életen át.

De nincsenek véletlenek, ebből mindegyikünk sokat tanult vagy tanulni fog.

Azért osztom meg, hogy mások okuljanak a sztoriból.

 

 

Van fény az alagút végén, juhheeej! Végre felszabadultam és élek és tovább tudok lépni.Pedig nemrég berendezkedtem pár évnyi keserves túlélésre, majd a tuti halálra.

De most mégis: Carpe Diem for everyone! J

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cyklonkata.blog.hu/api/trackback/id/tr254709203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesinko 2012.08.16. 16:03:49

Mondj el 10 Miatyánkot! Feloldozlak, Ámen! :)
süti beállítások módosítása