Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

az én kis világom...

Ilyen vagyok, ezeket éltem meg...ez van és ezért adtam fel sok-sok aprónak tűnő, bár nem is olyan picinyke álmot :P Természetesen a neveket megváltoztatta, bármilyen hasonlóság kedves olvasók ismerőseivel csupán a véletlen műve lehet... egyébként pedig: Carpe Diem! ,)

Friss topikok

Címkék

2012.08.17. 20:27 CyklonKata

Te vagy Dr. Jekyll és Mr. Vadbarom (by Marla from Fight Club)

 

 

Minek után beközölte velem az én  ex életem szerelme, hogy most aztán majd jól bosszút áll, hogy elvettem tőle a kis libáját, nem egész 4 napot bírt ki a társaságom nélkül.

Folyamatos képzavarban és hazugságai által összekuszált világában tengeti napjait. Aki hazudik, legalább jegyezze már meg, hogy kinek és pontosan mit is hazudott! Ha már egyszer…

 

Szóval, sikertelenül keresett viberen, msn-en, majd végül felhívott és addig csöngetett, amíg már a randi partnerem jegyezte meg, hogy vegyem már fel a telefont, mert idegesítő, hogy üvölt a táskámból a DM – Wrongja. Felvettem és közöltem Cserkóval, hogy marhára nem jó az időpont és ha egy mód van rá, akkor hétvégén és esténként ne keressen, mert ezek az időpontok a családomé, barátaimé, pasimé, macskámé és ő egyik kategóriába sem tartozik. Párat a cigijébe szippantva nagyot hallgatott a vonal túlsó végén. Szóvá tettem még neki, hogy jééé kifizetted a mobilod, hogy tudtál hívni? Ha már így van pénzed,  akkor megadhatnád a tartozásod, köszi! Persze csak még elfelejtette kikapcsolni a voadfone (de akkor múlt héten miért viberen hívott?) Hazudik vagy sem már leszarom…belefáradtam! Viszont a szuper érzéke, hogy akkor zaklasson a „beszélnünk kell” szövegével,  amikor pasival vagyok nagyon működik. Megbeszéltük, hogy én csak pénzről akarok vele beszélni és majd másnap emberi időben visszahívom. Hazaérve, gépet bekapcsolva láttam, hogy korábban msn-en ilyet írt: „Látom, már sosem vagy itt L „  Viberen pedig: „Itt se?  :/ Beszélnünk kell!”  

Hmm…hova tűnt a nagy haragos,  agyonbaszlak, bosszút állok stílusa?

 

Másnap próbáltam vele dumálni, persze neki normál időben nem jó. OK, megígérte, hogy bejön a városba valami fontos megbeszélésre és amint végez felhív. Ekkor abban voltam, hogy jó, nem fog visszahívni, jól berúg bárkivel is lesz majd hazasunnyog és kussol a pénzről.

Este 11 körül feldübörög a mobilomból a Wrrooooong, cica ugrik egy nagyot (félig a mobilon aludt). Oh, faszom és felhív. Na, de legalább megtanulta a 2 év alatt, hogy ha egyszer megígér valamit, akkor azt illik betartani. Még ha éjnek idején is. Ezt ő is felhozta, hogy dícsérjem már meg mennyire ügyes és okos! Buksisimi, bazd meg!

Meglepő módon épp a Baross utca sarkáról hívott fel, ahonnan hozzám jön a busz és tett egy megjegyzést ill. kérdést, amiből világosan sejlett, hogy esetleg ő feljönne beszélgetni. Oohh, neeee…Mit képzel? Beengedem a lakásomba, esetleg még meg szex is? Never ever!!!

Végül, hogy ő csak azért hívott, hogy elmondja miből lesz pénze és igyekszik megadni, és utána majd úgy kibaszik velem ahogy én vele. Ajvé, és már megint itt tartunk….:S

 

Próbáltam neki elmagyarázni, hogy mivel ő hazudott mint a vízfolyás elejétől kezdve és ő használt ki egy lányt és egy nőt egyszerre, hogy őfelségének kurva jó legyen, ezért nincs mit visszaadni nekem. Már az utolsó bőrt is lehúzta rólam. Mit akar még?

Ő keverte a szart elejétől kezdve és most ne rám haragudjon, hogy kibukott a dolog. Hazug ember, sánta kutya…

Valamint, nem én jelöltem be a libát facebookon. Csak már a folyomány ként válaszoltam kis flegma, kioktató levelére. Amit szerencsétlen sosem mert volna olyan hangnemben megírni, ha Cserkó nem azt adja be neki róla, hogy én egy hülye vagyok. Végül is Cserkó idomította szarul, magának köszönheti.

Az anyját is bejelölte a fb-m, mert régebben az én mobilomról hívogatta és írt neki sms-t, amikor az övén egy kurva fillér nem volt és a régi szar telefonja állandóan ki is kapcsolt. Gondoltam elmentem az anyja számát, kellhet Cserkónak még. Sosem használtam és eztán  sem fogom, sőt inkább töröltem is. Tesóját és unokaöccsét tutira nem jelölte be az fb-m, mert rájuk nincs kontaktom. Pedig azt állítja, hogy azokat is. Már megint nekem akar hazudni…vááá. Eléri, hogy rákérdezek náluk és az orra alá dörgölöm az igazságot..

 

Természetesen csak azt fújja, hogy én  tudtam a kislányról és nem basztam ki (csupán csak 3szor basztam ki és 5ször adtam ultimátumot aztán szerelem ide vagy oda meguntam).

És  a legszebb, hogy már úgyis megmondta volna a libának a tényállást pontosan 2 hónap múlva, és akkor nem így kellett volna megtudnia. De köszöni nekem a szarkeverést, mert hamarabb megszabadult ettől a kolonctól és végre szabad és boldogabb mint valaha. (miét is gyanús nekem ez a nagy boldogság? :P ) Tőlem sem kell tartania többé, hogy megjelenek Maglódon  beszámolni a libának és a becses családjának. (Jah, ezzel a múlt fél évben párszor befenyítettem, mert marhára nem igyekezett rendezni a tartozását, és tudtam, hogy ettől tart. Sosem tettem volna meg, de annyira nem ismer, hogy nem tudta).

Most jön a tuti rész! Libának állítólag elmondta, hogy mi hiányzott a kapcsolatukból és ő ezért keresett mást. Mert, hogy neki a csaj 80%ban megfelelt és a maradék 20%ot próbálta velem pótolni.  Igazi barát és beszélgetőpartner kellett neki, akinek van saját élete is. Valamint, hogy igaz, hogy ő bűnös a kislánnyal szemben, de ha a kiscsaj meg tud változni és vissza akar hozzá jönni, akkor ám legyen. És most a kislány gondolkodóba esett. Velem nem a szuper jó testemért szexelt, hanem mert beszélgetés mellé ez is kellett (miattam). Számára csupán csak egy jó haver voltam. 

HUH, ezt így végighallgatva majdnem lenyeltem keresztbe a mobilomat (pedig nem kis darab). Mekkora arca van már? Mire játssza ezt? Hétszencség, hogy ezt így a libának nem nyögte be, még ennyire sincs gerince. Valamint 80%ban jó volt neki az a csaj??? Nemmáááár!!! Konkrétan ezen a ponton beleröhögtem a telefonba. Ezt mondja annak aki nem ismeri a sztorit, de ne nekem!

Ha 80%ra megfelelt, akkor röpke fél év után miért keresett mást?

-         Valljuk be, nem csevegésre keresett partnert a neten, hanem kósza numerákra. Ergo szar volt a szex a bigével,  pedig akkor még járt ide minden hétvégén. Aztán nem csak nekem ejtett el olyan mondatokat, hogy lenne mit fejlődnie és, hogy nincs fantáziája a dolgokhoz. Velem próbálta ki minden ötletét, élveztük nem kicsit és közben, majd utána is sokszor csillogó szemekkel megjegyezte, hogy egyre inkább rájön, hogy eddigi életében a velem a legjobb a szex.  Ilyen helyzetben már csaknem hazudozott állandóan? Minek tette volna? Sosem igényeltem,  hogy ajnározott. Dicsért ő engem így is eleget ( főztöm, stílusom, megjelenésem, eszem, bőröm, szemem, stb.)

-         Ha annyira jól megbeszélt mindent a kislánnyal (mert ezt állatja), akkor miért az volt az első dolga, mikor felrakta a vonatra, hogy engem felhívjon és elmesélje az aktuális jó és rossz történéseket az életében.

-         Liba mellől miért velem viberezett mindenféle témáról? Hobbik, családi gondok, pénzügyi nehézségek és szex témakörökben? Miért nem vele dumálta meg, ha már úgyis ide ette a fene Borsodból?

-         Sőt, még szinte úgy jött ki, hogy örüljek, hogy szexelt velem és emlékezzek vissza, hogy volt olyan, hogy találkoztunk és nem szexeltünk. Na, igen, amikor menstruáltam (de én még ekkor is kielégítettem őt) vagy amikor haragudtam rá és megvontam tőle a testem vagy amikor mindketten hulla fáradtan és részegen dőltünk el az ágyon, majd reggel lenyomtunk 2 menetet. Tényleg úgy tűnik, hogy sosem kívánt igazán… :P Akkor sem amikor alig várta, hogy hazaérjünk, mert már az utcán, liftben, kapuban majdnem letépte rólam a textilt. Vagy amikor sörözésen egész  este a combom/fenekem/derekam simogatta. Arról nem is beszélve, hogy szexfotókat küldöztünk egymásnak magunkról, amikor a liba ott volt vele a házukban Maglódon.

-         Mindig majd meg ette a fene ha valaki kicsit közelebb állt hozzám vagy flörtölt velem pár percig. A tangóról nem is beszélve. Folyamatosan a bögyében volt, hogy nekem egy csinos, fiatal, magas tangópartnerem lett és heti 2 órát táncolunk. Mindig mondta, hogy biztos buzi vagy satnya szegény, de minimum lúzer. Pedig Peti aztán tényleg egy talpra esett, normális férfi. De ha Cserkónak jól  esett mást hinni róla, ráhagytam. Valamilyen szinten imponált a féltékenysége.

-         A kislány őt elfogadta olyannak amilyen, én meg baszogattam rendszeresen. A liba a mai napig nem tudja ki is valójában Cserkó, annyit látott belőle ami tetszett neki és ezt könnyű volt nyugodt szívvel elfogadni. Mi csak a liba jelenléte miatt veszekedtünk, egyébként soha egy rossz szó/vita nem volt köztünk. Ha valaki,  akkor én ismertem őt és még a lelki bajait is elfogadtam, sőt megértettem.

 

Sosem becsült meg engem. Csak azt hajtogatja, hogy én őt kiskutyának tartottam szexre és, hogy agresszív vagyok. Vajon miért nem látnak ilyennek a barátaim, akik 16-30 éve ismernek? Fura, mi?  

 

Na, jó, én itt befejeztem a harcokat, hogy megértessem vele, hogy  ő a hunyó. Sosem lesz mersze szembenézni a tetteivel, hogy a saját önzésével tett tönkre embereket. Kiépített magának egy kis álomvilágot, amiben él és amiben ő a jófiú, aki csak jót akar mindenkinek, aztán szegény szenved amikor nem értik meg a lelkét. Brüühüühüü! Ebben a világban sajnálhatja magát kedvére. Komoly problémái vannak és szakember segítségére szorul. Ezeket mindig el is mondom neki, de ő csak hajtja a kis kitalált, összehazudott dolgait.

Kimondottan örültem, amikor ismét (már a kapcsolatunk elején is) előhozta, hogy a mi történetünk, hogy akár a Harcosok Klubja (Fight Club) film. És tényleg…

Még ismeretségünk első pár hónapjában mondta, hogy: „Kata (Marla), mi  rossz időben és rossz helyen ismertük meg egymást”

És hát igen, ide nagyon passzol Marla mondata (ugyanezt fogalmaztam meg már neki milliószor):

Marla Singer: „Van, amit szeretek benned. Okos vagy, vicces. Csodás az ágyban. De... elviselhetetlen vagy. Komoly érzelmi problémáid vannak. Nagyon komoly problémák, amelyek szakembert igényelnek.”

 

Sokkal előbb rá kellett volna jönnöm a lelki baja eredetére. Hisz a Ford Ferlain kalandjain kívül a Harcosok Klubjából idézgettünk egymásnak állandóan és egy-egy mondatból tudtuk mi van a másikkal. Sőt, szereti a pingvineket és a Harcosokban van egy pingvines jelenet, ami eléggé meghatározó.

Elejétől kezdve a Harcosok Klubját játszottuk. Vááháhááá…a felismerés nem gyenge.

 

Most eljutottunk arra a pontra, hogy próbál engem ott bántani, ahol úgy véli a legjobban fáj. Összehazudozik mindent, de feleslegesen. Neeee nekem hazudjon, már ne!!!

A pszichológusnak sok mindenben igaza volt. Sajnos Cserkó ugyanaz a fajta, mint apám volt. Kitalált valami magyarázatot a történésekre, ami számára a legkellemesebb volt (lényegtelen, hogy az igazságot nem is súrolta) és addig mondogatta magának, amig ő maga már elhitte, hogy tényleg az van /volt amit ő kitalált. Majd elkezdte bebeszélni az őt körülvevő embereknek is. Igy dumálta be magának, hogy az anyám megcsalja őt (pedig ő csalta az anyámat, aki nagyon  nem érdemelte meg), hogy én leszbikus vagyok (mert nem merem fiút hazavinni, mert megigérte, hogy lelövi) és, hogy ő minimum titkos ügynök volt fiatal korában (nem tudom mire volt jó ez neki), vagy amikor agyonvert a semmiért és másnap azt állitotta, hogy csak elestem, ő aztán tuti nem nyúlt hozzám.  És még ezer ilyen sztori volt. Ez a tipus inkább az alkoholizmusba menekül, de sosem lesz képes szembenézni önmagával és az általa okozott károkkal.  Megértettem most már azt is, hogy Anyu miért mondta azt, hogy Cserkó viselkedése kisértetiesen hasonlit az apáméhoz.

 

Visszakérdezett, hogy szerintem ő miért nem dobta a libát. Szerintem marha egyszerü a történet, amit már korábban is leirtam. Elmondhatja, hogy sokkal fiatalabb csaja van, aki ingyen házhoz jön, viritani előtte aztán nem kell semmit (se agyilag, se anyagilag), mert igénytelen. Könnyen megvezethető mert butácska és még be sem tud zavarni a kis dolgaiba, mert messze él. Ilyet még egyet nehéz lesz találni.

Ha pedig most az a feladata a kiscsajnak,  hogy olyanná változzon mint én (hogy megterhassa Cserkót, ugye a királyfi sztorija szerint), akkor bele se fogjon. Nem fog menni!

Én pedig nem kellettem,  mert azt hitte, hogy szeretem annyira, hogy sosem dobjam ki igazán, félt, hogy ha kidobja a kislányt és én egyszer ráunok, mert rájövök, hogy ki is ő valójában és hogy kevés nekem (Cserkó maga mondta többször is a nagy lelkizések közben a teraszon), akkor ő egyedül marad. Velem viselkedni kell és nem lehet megvezetni és agyoncsalni, mert rákoppintok az orrára. Okos nővel sose kezdjen,  nem neki való!

 

Majd kb. másfél órás beszélgetésünk vége felé már kezdett ugyanazokkal a szófordulatokkal visszatámadni,  amiket én mondtam neki (skizofrén, kis világban és, ami könnyebb neki, stb.) WTF??? Ennyire nincs már nála önkontroll? Siralmas L

 

A végén ugyanott tartottunk ahol az elején: majd jól megadja nekem és engem is lenulláz, ahogy én  lenulláztam őt és beleszóltam a magánéletébe és talán majd én ezért leszek neki hálás egyszer. Majd ha egy év múltán beszélgetünk tuti megköszönöm neki. Harcosok Klubja szindrómája vaaaan…

Mégis mit gondol? Ha letudjuk a pénz projectet én majd még hallani akarok róla valaha is? Örülök ha a büdös életbe nem látom többé! Eleget ártott már nekem…

Valamint folyamatosan használta a „hidd el”  és „ne aggódj” kifejezéseket. Meg is jegyeztem neki, hogy tuti ő tanitotta erre a kislányt, hogy ezekkel kell kezdeni a fölényeskedő mondatokat :D Vau-Vauuuuu…

 

 

A pszichológus még egy nagy igazságra rávezetett.

Képzeljünk el egy skálát, amin az egyes a legrosszabb és a tizes a legjobb. Mindenkinek van egy ilyen skálája és valahova behatárolja magát rajta. Na, ha ezen a skálán mondjuk Cserkó magát 6osnak érzi és engem 9esnek (tizes nem lehetek mert nincs bomba nő

alakom), akkor sosem fog engem választani. Csakis általa 1-5 között behatárolt csajokat választ majd, mert azok mellett érzi majd huh de tuti pasinak magát. Hiába vagyok én  a saját skálámon mondjuk 5ös és számomra Cserkó a 9-es, sosem fogja elhinni, hogy én felnézek rá és tisztelem benne a férfit. Na igen, sosem hitte el,  pedig ki is mutattam irányába és mondogattam is neki.  Veszett fejsze nyele…

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cyklonkata.blog.hu/api/trackback/id/tr564717550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása